Psychologiepraktijk Hageman

Informatie wachttijd

wachttijd

De wachttijd na aanmelding kan gedurende het jaar erg verschillen. In principe is er geen wachttijd tussen intake en behandeling. De wachttijd is op dit moment nog onafhankelijk van bij welke zorgverzekeraar u verzekerd bent, met uitzondering van VGZ-verzekerden. VOORLOPIG KUNNEN ER GEEN VGZ-VERZEKERDEN MEER IN BEHANDELING KOMEN, dit in verband met dreigende overschrijding van het zorgkostenplafond. Indien mogelijk en gewenst, verwijs ik u naar een collega met een kortere wachttijd en mogelijk wel nog ruimte voor VGZ-verzekerden. U kunt ook contact opnemen met uw zorgverzekeraar en om wachtlijstbemiddeling vragen.

ACTUELE WACHTTIJD:

Op dit moment is er een aannamestop voor intake met aansluitend behandeling. Vanwege de naderende vakantieperiode zou de wachttijd anders te veel oplopen. Naar verwachting zal ik half september 2022 weer ruimte hebben voor het aannemen van nieuwe cliënten. Indien u zeer dringend op zoek bent naar psychologische zorg in de Basis GGZ, kunt u het beste contact opnemen met de afdeling wachtlijstbemiddeling van uw zorgverzekeraar. 

CORONA

Psychologiepraktijk Hageman sluit uiteraard aan bij de landelijke maatregelen om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan. Dit betekent dat u wordt verzocht niet naar de praktijk te komen als u of één van uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten heeft of als u in quarantaine moet blijven. In dat geval is beeldbellen of gewoon bellen een mogelijkheid. In het geval van beeldbellen wordt gebruik gemaakt van een beveiligde manier van beeldbellen. 

Datum actualisatie:  4 juli 2022