Psychologiepraktijk Hageman

Informatie wachttijd

wachttijd

De wachttijd na aanmelding kan gedurende het jaar erg verschillen. In principe is er geen wachttijd tussen intake en behandeling. De wachttijd is op dit moment nog onafhankelijk van bij welke zorgverzekeraar u verzekerd bent, met uitzondering van VGZ-verzekerden. IN 2022 KUNNEN ER GEEN VGZ-VERZEKERDEN MEER IN BEHANDELING KOMEN, dit in verband met dreigende overschrijding van het zorgkostenplafond. Indien mogelijk en gewenst, verwijs ik u naar een collega met een kortere wachttijd en mogelijk wel nog ruimte voor VGZ-verzekerden. U kunt ook contact opnemen met uw zorgverzekeraar en om wachtlijstbemiddeling vragen, of verzoeken om toestemming voor behandeling in mijn praktijk BOVENOP mijn zorgkostenplafond.

ACTUELE WACHTTIJD:

Op dit moment is er een ALGEMENE AANNAMESTOP voor intake met aansluitend behandeling, omdat de wachttijd anders te veel zou oplopen. Indien u zeer dringend op zoek bent naar psychologische zorg in de Basis GGZ, kunt u het beste contact opnemen met de afdeling wachtlijstbemiddeling van uw zorgverzekeraar. 

CORONA

Psychologiepraktijk Hageman sluit uiteraard aan bij de landelijke maatregelen om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan. Dit betekent dat u wordt verzocht niet naar de praktijk te komen als u of één van uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten heeft of als u in quarantaine moet blijven. In dat geval is beeldbellen of gewoon bellen een mogelijkheid. In het geval van beeldbellen wordt gebruik gemaakt van een beveiligde manier van beeldbellen. 

Datum actualisatie:  6 november 2022