Psychologiepraktijk Hageman

Informatie wachttijd

wachttijd

De wachttijd na aanmelding kan gedurende het jaar erg verschillen. In principe is er geen wachttijd tussen intake en behandeling. De wachttijd is onafhankelijk van bij welke zorgverzekeraar u verzekerd bent. Indien mogelijk en gewenst, verwijs ik u naar een collega met een kortere wachttijd. U kunt ook contact opnemen met uw zorgverzekeraar en om wachtlijstbemiddeling vragen.

ACTUELE WACHTTIJD:

Op dit moment is er een cliëntenstop, omdat de wachttijd voor een intake met aansluitend behandeling onaanvaardbaar lang was. Indien u zeer dringend op zoek bent naar psychologische zorg in de Basis GGZ, kunt u het beste contact opnemen met de afdeling wachtlijstbemiddeling van uw zorgverzekeraar. Naar verwachting zal er pas begin 2022 weer ruimte zijn om nieuwe cliënten aan te nemen.

CORONA

Psychologiepraktijk Hageman sluit uiteraard aan bij de landelijke maatregelen om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan. Dit betekent dat u wordt verzocht niet naar de praktijk te komen als u of één van uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten heeft of als u in quarantaine moet blijven. In dat geval is beeldbellen of gewoon bellen een mogelijkheid. In het geval van beeldbellen wordt gebruik gemaakt van Clickdoc, een beveiligde manier van beeldbellen speciaal voor de medische en paramedische beroepen.

Datum actualisatie:  11 november 2021